Saturday, October 25, 2008

SEKITAR DI PARLIMEN 2

bergambar bersama Pak Ibrahim (PA Dato' Seri Anwar)

dari kiri; Muhaimin, ahli rombongan, ayah saya dan saya
bersama Pak Cik Bakar

14 Oktober sekali lagi saya hadir ke Parlimen. Tapi kali ini atas urusan untuk bertemu rombongan dari Kelantan yang datang melawat Parlimen dan menghantar surat kepada pejabat Dato' Seri Anwar Ibrahim (DSAI). Kali ini saya ditemani Muhaimin.

Sebelum mereka bertolak ke destinasi seterusnya, iaitu pejabat SUK Selangor, saya sempat bergambar dengan ayah saya yang bersama dalam rombongan tersebut di hadapan pintu masuk utama Parlimen.
Dato' Seri Anwar Ibrahim

Setelah selesai, saya terus ke dalam Parlimen. Kali ini, giliran Pak Cik Bakar (ketua keselamatan Dato' Seri Anwar) pula belanja saya makan. Sempat juga berbual dengan beberapa pembantu Dato' Seri Anwar semasa berada di kafe.

Antaranya, Abg Ikmal,(Koordinator Media Bahasa Melayu DSAI)Pak Ibrahim (PA DSAI) dan lain-lain, saya tak ingat nama.

Kemudian saya dan Muhaimin masuk dalam dewan untuk mendengar perbahasan Bajet seterusnya.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Dari Minda Anak Muda. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan