Sunday, October 19, 2008

DI MAJLIS AGM MAARUF CLUB UIA

Bergambar bersama, dari kiri; Hafiz, Muhaimin, Saya, Najmuddin, Ridhuan dan Faisal
bergambar bersama sahabat-sahabat UIA

Pada 13 Oktober 2008, bermulanya kepimpinan baru bagi Maaruf Club UIA bagi sesi 2008/09. Saya, Sdr. Faisal Mustaffa(SUA Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya-PMIUM) dan Sdr. Muhaimin Md. Nasir (Exco Sukan & Rekreasi PMIUM) telah mewakili PMIUM dalam majlis tersebut.

Tahniah kepada kepimpinan baru Maaruf Club yang telah dilantik untuk sesi kali ini. Antara pimpinan baru Maaruf Club sesi 08/09, sahabat saya dalam Gerakan Mahasiswa Mansuhkan AUKU (GMMA), Sdr. Faridzul. Selain beliau, Sdr. Zaki dan Sdri. Nurul Syuhada.

Selain PMIUM yang dijemput hadir majlis ini, turut hadir sahabat Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Teknologi Malaysia (PMIUTM), sahabat dari Uniten dan sahabat dari Persatuan Hadhari UiTM. Kami sampai agak lewat sedikit, ketika itu slot tayangan ‘slide show’ aktiviti-aktiviti Maaruf Club sesi 07/08.

Sebelum pulang kami sempat berbincang sedikit dengan sahabat-sahabat bekas pimpinan Maaruf Club, antaranya Sdr. Ridhuan Bakar (bekas Presiden Maaruf Club 07/08), Sdr. Hafiz (bekas Tim. Presiden Maaruf Club 06/07), Sdr. Najmuddin dan beberapa lagi. Terima kasih kepada pihak Maaruf Club kerana jemputan ke majlis ini dan layanan semasa program.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Dari Minda Anak Muda. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan